Frizon 1 2014

Förra veckan kom äntligen de efterlängtade kartongerna med vår tidning ner till oss på media. Vi slet till oss varsinn tidning och började granska vårt verk. Helt sjukt vilken lättnad det var att den äntligen var här. det finns ingen annan som kan förstå hur mycket jobb som ligger bakom denna tidning. Ingen annan än vi som faktiskt har gjort den. Vi har verkligen lagt ner vår själ i arbetet och det har blivit vå "lilla bebis" som vi kallat den. 
 
Det är kul att så många läst tidningen och vi älskar att få respons, både positiv och konstruktiv! Har ni inte ännu läst tidningen så tycker jag absolut att ni ska göra det. Den ör inte bara fin att kolla på utanpå och innuti utan jag kan med säkerhet säga, som textchef under produktionstiden, att den är innehållsrik också. Ta dig gärna tid att läsa igenom alla texter för jag vet hur hårt vi alla har kämpat med dem för att de ska bli så bra som möjligt. det ligger mycket arbete och kärlek bakom varje text, bild och layout så ägna det en tanke. 
 
Vill för övrigt tacka innerligt för all fin respons som jag fått angående min krönika (som ni hittar på s.36 i tidningen). Det är ett så viktigt ämne och jag är glad att så många läst, tagit in budskapet och uppskattat den. Att ni även tagit er tiden att höra av er och uppmuntra mig uppskattas mycket, tack! 
 
Här finns ett blädderex av tidningen om ni inte ännu läst den! --> KLICKA HÄR
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback