Jag, Mig, Mitt, Mina

10 "frågor" som jag hittat och besvarat mest för att fördriva tiden, tänka på annat och slappna av.
 
Ditt senaste köp
här är lite av det jag köpt den senaste tiden. det har blivit mestadels kläder, även ytterjacka och skor. Kurslitteratur känns inte så värst intressant att vis upp, haha. Även en del saker till lägenheten osv. 
 
Något som ingen vet om dig
Oj. något som ingen vet alls? När man bor sambo är det väldigt svårt att något inte berör den man bor med, jag är så bra på att berätta saker med. Men om jag ska säga något som inte så många känner till kanske det skulle vara att jag har en muskelskada i ryggen. den fick jag när jag blev avkastad av en häst och landade på nacken i 7an, tror jag det var. Den gör att jag nästan allrid har ont i ryggen och att jag lätt blir stel och svullen i ryggen. Jag kommer alltid att ha skadan och den går inte att göra något åt. 

Någon eller några du saknar
Superlätt! saknar er så mycket, älskade vännisar. Saknar fler än er på bilden och förmodligen så vet ni vilka ni är. Men jag älskar denna bilden på oss, vilken lycklig dag.
 
Dina 3 favoritlåtar just nu
- Run Run Run - Tokio Hotel (herregud va denna låt påminner mig om hur det känns att vara riktig fangirl. Mellanstadiet var en Tokio Hotel-period för mig och jag var verkligen helt besatt. Men när jag lyssnar på denhär låten så påminns jag om varför jag älskade dem så mycket. så vacker låt)
- Du var min armé - Kent  (Ingen direkt ny låt men absolut fortfarande en av de bästa. finns inte så mycket att säga här. lyssna och njut, ni kommer förstå)
- Freak - Molly Sandén (Nu blev ni nästan förvånade va? denhär låten är inte i stil med det som jag vanligtvis lyssnar på men budskapet i denna är så rätt. Och sedan har ju Molly en fantastisk röst också) 

En låt som får dig att gråta
- I'm not the only one - Sam Smith (Samtidigt som jag älskar Sam och hans röst så hatar jag den här låten. Jag hatar den för att den är så vacker och att den handlar om något som är så fult. Den handlar om det jag hatar mest i världen och det som gör mig mest ledsen).
 
Ditt stora beroende i livet
Verkligen detta! vad kan man inte åstadkomma med torrschampo? hahaha
 
En sak du garanterat kommer att göra inom 5 år
Skaffa ett jobb! haha men ärligt, skaffar jag inte helgjobb när jag pluggar så skaffar jag jobb när jag gått klart min utbildning om 4 år. har jag inget jobb inom 5 år blir jag besviken, haha!
 
Något du är rädd för
Är sjukt rädd för okända fulla män/pojkar. - även anledningen till att jag har ett överfallsspray.
 
Din favoritpryl i hemmet
Sängen! utan tvekan
 
Innehållet i din väska
har inte alls mycket eller särkilt intressanta saker i väskan. min dator, antecningsblock, vatten, paraply, penfack osv. ibland även matlåda och plånbok. ändå väger väskan bly. behöver ny väska?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback