Something new

eftersom det var flera som hörde av sig och önskade mer blogg (dock inga mänger i kommentarsfältet haha! rebeller?) så tänkte jag testa det. Dock kände jag att det aldrig skulle funka här. Delvis för att jag i så fall vill mobilblogga en del och jag inte klarar av blogg.ses mobilversion och dels för att denna blogg ger mig lite ångest haha.. Den har nån slags seg känsla efter sig. På grund av det har jag istället skaffat mig en ny blogg på Wordpress där jag börjar med fler uppdateringar. Ni hittar bloggen -----> HÄR!
 
(om ni undrr varför föregående inlägg är borta är det för att tanken är att bilderna ska försvinna från facebook och då vill jag inte att de ligger kvar här istället)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback